Przejdź do głównej zawartości

Bieganie

Nigdy nie lubiłem biegania. Zawsze wolałem innego rodzaju ćwiczenia, rower, czy cokolwiek innego. Ale chodzenie na siłownię, czy bieganie to nie dla mnie. To nieodpowiednie dla mnie obciążanie stawów kolanowych i skokowych, szereg innych czynników. Są rzeczy, które bardziej rozwijają. Jednak trzeba chyba zacząć biegać z braku innych możliwości. Pomyślałem co może czaić się w tej aktywności? Oprócz biegania w kółko, albo szukania odpowiedniej trasy na bieżąco, może przecież wyskoczyć zza krzaków pies, co będzie szarpał nogawkę. Na rowerze łatwiej uciec, albo podnieść nogi do góry. Jak nie pies, to może wybiec jakaś ekshibicjonistka w płaszczu i się obnażyć i co wtedy? Przecież nie każdy może być przygotowany na taki widok. Serce bije od wysiłku fizycznego, a tu nagle może być jakaś 60-cio letnia, 120 kilogramowa ekshibicjonistka... Po prostu zawał. Ale z dwojga lepsze, aby się tylko obnażyła, niż by miała zgwałcić. Któż zdołałby się obronić w takim ciężkim wypadku. Co jeszcze może się zdarzyć? Wdepnięcie w psie gówienko, jeża, złapanie mandatu za cośtam cośtam, nalot jakiejś maści aktywistów, czy zbieraczy na wino "przepraszam, czy mogę o coś zapytać", lub wróżbitek (tekst podobny). Słowem, bieganie to gówniana sprawa. Ale, jak trzeba będzie, to trzeba będzie. Lepiej jednak z wiosną, w pełniejszym słońcu i milszych zapachach natury.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dorota Kwiatkowska-Rae

Obejrzałem film "Thais". Film o pokusach, chrześcijaństwie, ascezie, filozofii, pogaństwie i rozpuście. Po raz pierwszy zetknąłem się tam z aktorką, która - poza aktorstwem - tak hojnie prezentowała swoje wdzięki. Okazało się, że to Dorota Kwiatkowska-Rae i dawno temu wyjechała z Polski. Piękna, faktycznie. Chyba obok Marii Probosz, najwspanialsza dama aktu w polskim kinie. Obejrzałem jeszcze dwa filmy z jej udziałem: "Akwarele" oraz "Widziadło". "Thais", mimo ciekawej problematyki i wspaniałych aktorów, jednak nie ujął mnie mocniej. Motyw miłości i jej odmian (od apage po erotyczną) jest tak pulsujący, a nie został dobrze wykorzystany. Pokusa i zwycięstwo Natury nad myślą i ascezą mnicha oraz z kolei zwycięstwo wiary nad seksualnością Thais to motyw, który powinien odżyć w naprawdę dobrej produkcji. Książki - na motywach której powstał film - nie będziemy recenzować. Mógłbym równie dobrze pisać o całej filozofii czy pismach św.

Piękno

To chyba jedne z najpiękniejszych zdjęć, jakie widziałem. To prawdopodobnie Ukrainka. Wspaniałe zdjęcia, delikatne, z uczuciem i ciepłem. Wyjątkowej urody kobieta. Nawet moja baba nie była zazdrosna to takie dzieło sztuki.