Przejdź do głównej zawartości

Chłystek za kierownicą

Chłoptaś jakieś 19 lat. Żel na włosach, puder na twarzy, tandetne okulary i trociny we łbie Zaparkował na chodniku, nie zostawiając przejścia dla pieszych. Zaparkował w ogóle tam, gdzie jest zakaz zatrzymywania się. Jeszcze, żeby po prostu przeprosił i się usunął. Ale usiłował zgrywać bohatera (choć nie wyszedł z samochodu do mnie). Niestety dzieciuch bezczelny, najpierw na moją uwagę zasugerował, abym ominął go jezdnią (!). Aby pieszy poruszał się po jezdni, bo on zaparkował na chodniku! Ze spokojem wyciągnąłem telefon i zacząłem robić zdjęcia. Rozśmieszył mnie w tym monecie, ponieważ rzucił "Studiuję prawo i nie może mi Pan robić zdjęcia!". Uśmiałem się jak mało kiedy. Niestety wielu przez niego musiało iść ulicą (co widać na zdjęciu). Spokojnie zrobiłem swoje. Dostanie mandat. Przynajmniej do kasy miasta wpłynie kwota, która zostanie lepiej spożytkowana, niż gdyby miała zostać w kieszeni tego napomadowanego i ulakierowanego gogusia. Jak się potem okazało, nie czekał na chorą matkę, na kogoś starszego. Po prostu na jakąś jego równolatkę. Chciał się popisać przed dziewczynką? Podatnicy skorzystają.Ponoć od kogoś z Dęblina. Mi to nie przeszkadza. Może być i z Dęblina.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dorota Kwiatkowska-Rae

Obejrzałem film "Thais". Film o pokusach, chrześcijaństwie, ascezie, filozofii, pogaństwie i rozpuście. Po raz pierwszy zetknąłem się tam z aktorką, która - poza aktorstwem - tak hojnie prezentowała swoje wdzięki. Okazało się, że to Dorota Kwiatkowska-Rae i dawno temu wyjechała z Polski. Piękna, faktycznie. Chyba obok Marii Probosz, najwspanialsza dama aktu w polskim kinie. Obejrzałem jeszcze dwa filmy z jej udziałem: "Akwarele" oraz "Widziadło". "Thais", mimo ciekawej problematyki i wspaniałych aktorów, jednak nie ujął mnie mocniej. Motyw miłości i jej odmian (od apage po erotyczną) jest tak pulsujący, a nie został dobrze wykorzystany. Pokusa i zwycięstwo Natury nad myślą i ascezą mnicha oraz z kolei zwycięstwo wiary nad seksualnością Thais to motyw, który powinien odżyć w naprawdę dobrej produkcji. Książki - na motywach której powstał film - nie będziemy recenzować. Mógłbym równie dobrze pisać o całej filozofii czy pismach św.

Piękno

To chyba jedne z najpiękniejszych zdjęć, jakie widziałem. To prawdopodobnie Ukrainka. Wspaniałe zdjęcia, delikatne, z uczuciem i ciepłem. Wyjątkowej urody kobieta. Nawet moja baba nie była zazdrosna to takie dzieło sztuki.