Przejdź do głównej zawartości

Kobieta

I czasem choć oczywiste, to trudno... wystarczy jedno słowo.
Z czasów bycia nastolatkiem pamiętam kolegów (głównie ze Starówki), którzy posługiwali się sprawnie "mową" dzielącą każdą sylabę zbitkiem głosek, np. "mpa" czy "ka". Spięty przepięknie wykorzystał to w tekście o... miłości. O tym także, jak czasem trudno powiedzieć pewne rzeczy... A przecie miłość nie blednie. Taki nieco szczeniacki sposób na powiedzenie tego, czego, bywa że i dorosły nie powie...  Jedno słowo.

O maaa... Akumbadaaa
biem pa ta, paa

MpaKOmpaBIEmpaTa
MpaKOmpaBIEmpaTa, BIEmpaTa, BIEmpaTa
MpaKOmpaBIEmpaTa
-pata, pata, pata


Tak trudno przychodzi mi,
By się targnąć na słowo, co się zaczyna, na mi-
Tak trudno przychodzi mi to,
Żeby się nie bać i wybąkać, że ja ciebie ko-

O maaa... Akumbadaaa
Impata, paa

MpaKOmpaBIEmpaTa
MpaKOmpaBIEmpaTa, BIEmpaTa, BIEmpaTa
MpaKOmpaBIEmpaTa
-pata, pata, pata

Tak trudno przychodzi mi,
By się targnąć na słowo, co się zaczyna, na mi-
Tak, tak trudno przychodzi mi to,
Żeby się nie bać i wybąkać, że ja ciebie ko...
...am
Słuchaj! Ja ciebie koooo-
...am
Ja cię ko...am!

MpaKOmpa MpaKOmpa MpaKOmpa - BIEmpaTa
MpaKOmpaBIEmpaTa, BIEmpaTa, BIEmpaTa


mpaKOmpaCHAM mpaCIĘ, mpaALE... mpaKOmpaSZMARmpaNIE mpaGOmpaTUmpaJESZ

Lao Che - Kobieta

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dorota Kwiatkowska-Rae

Obejrzałem film "Thais". Film o pokusach, chrześcijaństwie, ascezie, filozofii, pogaństwie i rozpuście. Po raz pierwszy zetknąłem się tam z aktorką, która - poza aktorstwem - tak hojnie prezentowała swoje wdzięki. Okazało się, że to Dorota Kwiatkowska-Rae i dawno temu wyjechała z Polski. Piękna, faktycznie. Chyba obok Marii Probosz, najwspanialsza dama aktu w polskim kinie. Obejrzałem jeszcze dwa filmy z jej udziałem: "Akwarele" oraz "Widziadło". "Thais", mimo ciekawej problematyki i wspaniałych aktorów, jednak nie ujął mnie mocniej. Motyw miłości i jej odmian (od apage po erotyczną) jest tak pulsujący, a nie został dobrze wykorzystany. Pokusa i zwycięstwo Natury nad myślą i ascezą mnicha oraz z kolei zwycięstwo wiary nad seksualnością Thais to motyw, który powinien odżyć w naprawdę dobrej produkcji. Książki - na motywach której powstał film - nie będziemy recenzować. Mógłbym równie dobrze pisać o całej filozofii czy pismach św.

Piękno

To chyba jedne z najpiękniejszych zdjęć, jakie widziałem. To prawdopodobnie Ukrainka. Wspaniałe zdjęcia, delikatne, z uczuciem i ciepłem. Wyjątkowej urody kobieta. Nawet moja baba nie była zazdrosna to takie dzieło sztuki.