Przejdź do głównej zawartości

Zakończenie roku szkolnego

Wczoraj było zakończenie roku szkolnego. Widziałem dziewczęta, większość na sobie mini spódniczki. Zajrzałem do swoich zdjęć z zakończenia roku szkolnego. I z podstawówki i ze szkoły średniej. Prawie wszystkie dziewczyny spódnice do kolan, albo długie. Nie przeczę, że mężczyźnie (czy jest żonaty, czy nie) zawsze jest miło popatrzeć na kobiece nogi. Ale czy zakończenie roku szkolnego jest odpowiednią datą do zakładania mini? Czy to wyraz i znak seksualizacji? Kobiety to inicjują, czy czy mężczyźni? Czy mężczyźni przymuszają? Czy po prostu komentarzami lub oglądaniem się właśnie za większą ilością odsłoniętego ciała wzbudzają w kobietach pragnienie bycia taką samą, aby również się podobać. Może dla kobiet to jest swego rodzaju wyścig zbrojeń? I bronią stają się coraz krótsze spódniczki, coraz głębsze dekolty. Jaki będzie finał?

Tu zdjęcie takiej jednej. Zrobione z samochodu. Farbowana blondynka, spódniczka za pupę, obcasy jak wieże, popierdziela prawdopodobnie na zakończenie roku szkolnego. Po ścieżce rowerowej. A co.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dorota Kwiatkowska-Rae

Obejrzałem film "Thais". Film o pokusach, chrześcijaństwie, ascezie, filozofii, pogaństwie i rozpuście. Po raz pierwszy zetknąłem się tam z aktorką, która - poza aktorstwem - tak hojnie prezentowała swoje wdzięki. Okazało się, że to Dorota Kwiatkowska-Rae i dawno temu wyjechała z Polski. Piękna, faktycznie. Chyba obok Marii Probosz, najwspanialsza dama aktu w polskim kinie. Obejrzałem jeszcze dwa filmy z jej udziałem: "Akwarele" oraz "Widziadło". "Thais", mimo ciekawej problematyki i wspaniałych aktorów, jednak nie ujął mnie mocniej. Motyw miłości i jej odmian (od apage po erotyczną) jest tak pulsujący, a nie został dobrze wykorzystany. Pokusa i zwycięstwo Natury nad myślą i ascezą mnicha oraz z kolei zwycięstwo wiary nad seksualnością Thais to motyw, który powinien odżyć w naprawdę dobrej produkcji. Książki - na motywach której powstał film - nie będziemy recenzować. Mógłbym równie dobrze pisać o całej filozofii czy pismach św.

Piękno

To chyba jedne z najpiękniejszych zdjęć, jakie widziałem. To prawdopodobnie Ukrainka. Wspaniałe zdjęcia, delikatne, z uczuciem i ciepłem. Wyjątkowej urody kobieta. Nawet moja baba nie była zazdrosna to takie dzieło sztuki.