Przejdź do głównej zawartości

Ojcostwo

Kiedyś przejmowałem się bardziej upływającym czasem. W kontekście zostania ojcem, posiadania dzieci. Po co się tym przejmowałem? Przejmowałem się tym w wieku 34-35 lat? Absurd! To nie mężczyzna powinien się tym przejmować, a kobieta. To kobiecie ucieka czas. Mam kolegę, który ma 46 lat i roczne dziecko. Poznałem ostatnio człowieka zajmującego się ekologią i zdrową żywnością. Długo rozmawialiśmy. Ma 60 lat i.... 10 miesięczne dziecko. Nie pytałem o wiek kobiety, ale domyśliłem się, że około 35 lat. Dziecko jest zdrowe. Także, mężczyzno drogi, masz czas. Wszystko się może zdarzyć. Nie martw się, nie przejmuj. Co będzie, to będzie. Upływający czas goni kobiety. Nie mężczyzn. On sobie zawsze poradzi.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dorota Kwiatkowska-Rae

Obejrzałem film "Thais". Film o pokusach, chrześcijaństwie, ascezie, filozofii, pogaństwie i rozpuście. Po raz pierwszy zetknąłem się tam z aktorką, która - poza aktorstwem - tak hojnie prezentowała swoje wdzięki. Okazało się, że to Dorota Kwiatkowska-Rae i dawno temu wyjechała z Polski. Piękna, faktycznie. Chyba obok Marii Probosz, najwspanialsza dama aktu w polskim kinie. Obejrzałem jeszcze dwa filmy z jej udziałem: "Akwarele" oraz "Widziadło". "Thais", mimo ciekawej problematyki i wspaniałych aktorów, jednak nie ujął mnie mocniej. Motyw miłości i jej odmian (od apage po erotyczną) jest tak pulsujący, a nie został dobrze wykorzystany. Pokusa i zwycięstwo Natury nad myślą i ascezą mnicha oraz z kolei zwycięstwo wiary nad seksualnością Thais to motyw, który powinien odżyć w naprawdę dobrej produkcji. Książki - na motywach której powstał film - nie będziemy recenzować. Mógłbym równie dobrze pisać o całej filozofii czy pismach św.

Piękno

To chyba jedne z najpiękniejszych zdjęć, jakie widziałem. To prawdopodobnie Ukrainka. Wspaniałe zdjęcia, delikatne, z uczuciem i ciepłem. Wyjątkowej urody kobieta. Nawet moja baba nie była zazdrosna to takie dzieło sztuki.