Przejdź do głównej zawartości

Wady w zalety

Jeśli coś jest Twoją wadą, albo myślałeś, że to jest wada, to zmień myślenie. Już pisałem, że jako dorastający chłystek myślałem, że moją wadą jest mój nos. Skądże. Potem wiele razy słyszałem od kobiet, że podoba im się mój nos. Właściwie tak o nim mówiły, jakby to był... penis (!). Od jednej słyszałem, że jest jak rzymski nos, od innej, że to się jej we mnie najbardziej podoba (jeśli chodzi o fizyczną stronę). I teraz dziewczyny wstawiły się nieco w klubie i znów usłyszałem, że najbardziej to się podoba nos. Hm... Teraz sobie przypomnijcie, jak niektórzy aktorzy, osobistości, zrobiły z wady największą rozpoznawalną cechę: John Wayne, Jimmi Stewart, Ed Sullivan, Himilsbach. I wiele, wiele innych. Zrób z tego, co uważasz za wadę, swoją zaletę. A jeśli jest coś, co naprawdę jest wadą, także zrób z tego zaletę i to eksponuj! Oczarujesz wszystkich :-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dorota Kwiatkowska-Rae

Obejrzałem film "Thais". Film o pokusach, chrześcijaństwie, ascezie, filozofii, pogaństwie i rozpuście. Po raz pierwszy zetknąłem się tam z aktorką, która - poza aktorstwem - tak hojnie prezentowała swoje wdzięki. Okazało się, że to Dorota Kwiatkowska-Rae i dawno temu wyjechała z Polski. Piękna, faktycznie. Chyba obok Marii Probosz, najwspanialsza dama aktu w polskim kinie. Obejrzałem jeszcze dwa filmy z jej udziałem: "Akwarele" oraz "Widziadło". "Thais", mimo ciekawej problematyki i wspaniałych aktorów, jednak nie ujął mnie mocniej. Motyw miłości i jej odmian (od apage po erotyczną) jest tak pulsujący, a nie został dobrze wykorzystany. Pokusa i zwycięstwo Natury nad myślą i ascezą mnicha oraz z kolei zwycięstwo wiary nad seksualnością Thais to motyw, który powinien odżyć w naprawdę dobrej produkcji. Książki - na motywach której powstał film - nie będziemy recenzować. Mógłbym równie dobrze pisać o całej filozofii czy pismach św.

Piękno

To chyba jedne z najpiękniejszych zdjęć, jakie widziałem. To prawdopodobnie Ukrainka. Wspaniałe zdjęcia, delikatne, z uczuciem i ciepłem. Wyjątkowej urody kobieta. Nawet moja baba nie była zazdrosna to takie dzieło sztuki.