Przejdź do głównej zawartości

Rowerowo

Tak się wciągnąłem znów w rower, że na wszystkie zajęcia poza pracą dojeżdżam rowerem. Na zakupy. Wszędzie, gdzie tylko mam jechać sam. Nie da się oczywiście jechać we dwójkę i do tego nadal potrzebuję samochodu, ale rower jest idealny do miasta. Bardziej nawet niż na wsi. Omija korki, pozwala przemieszczać się szybciej. Nie traci się czasu na szukanie miejsca parkingowego. Do tego dojeżdża się "pod drzwi", o cokolwiek chodzi. Poza tym żadna pogoda nie jest przeszkodą. Ani deszcz, ani... nie, śniegu raczej nie uświadczyłem w tym roku tutaj. Wspaniale się jeździ. Jeśli ma się odpowiednie okrycie, to w każdej pogodzie świetnie się jeździ. Zachęcam każdego. Pieniądze zaoszczędzone na paliwie, przeznaczycie na przyjemne rozrywki, kulturę. Ciało wam podziękuje za dbanie o zdrowie. Kondycja wzrasta, nie ma zadyszki, mięśnie nóg, stawy, doskonale pracują. Co więcej, i ludzie jakoś życzliwsi ;-) Z poziomu "nie, to nie dla mnie" nigdy niczego nie zrobisz. Spróbuj, przekonaj się. Czasem to okoliczności nam coś podsuwają. Akurat reklamowałem jedną część do auta i miałem je nieczynne przez 2 tygodnie. Idealny strzał. Rower stał się idealnym środkiem transportu, choć wcześniej nie jeździłem w okresie poza latem czy wiosną. Zmuście się ;-) Człowiek także radośniejszy, jak śmiga wesoło pomiędzy samochodami i dojeżdża do celu szybciej niż autem.
Mój rower ma 18 lat. Tak jak samochód. Jednak na starych rzeczach i przywiązaniu człowiek się nie zawiedzie ;-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dorota Kwiatkowska-Rae

Obejrzałem film "Thais". Film o pokusach, chrześcijaństwie, ascezie, filozofii, pogaństwie i rozpuście. Po raz pierwszy zetknąłem się tam z aktorką, która - poza aktorstwem - tak hojnie prezentowała swoje wdzięki. Okazało się, że to Dorota Kwiatkowska-Rae i dawno temu wyjechała z Polski. Piękna, faktycznie. Chyba obok Marii Probosz, najwspanialsza dama aktu w polskim kinie. Obejrzałem jeszcze dwa filmy z jej udziałem: "Akwarele" oraz "Widziadło". "Thais", mimo ciekawej problematyki i wspaniałych aktorów, jednak nie ujął mnie mocniej. Motyw miłości i jej odmian (od apage po erotyczną) jest tak pulsujący, a nie został dobrze wykorzystany. Pokusa i zwycięstwo Natury nad myślą i ascezą mnicha oraz z kolei zwycięstwo wiary nad seksualnością Thais to motyw, który powinien odżyć w naprawdę dobrej produkcji. Książki - na motywach której powstał film - nie będziemy recenzować. Mógłbym równie dobrze pisać o całej filozofii czy pismach św.

Piękno

To chyba jedne z najpiękniejszych zdjęć, jakie widziałem. To prawdopodobnie Ukrainka. Wspaniałe zdjęcia, delikatne, z uczuciem i ciepłem. Wyjątkowej urody kobieta. Nawet moja baba nie była zazdrosna to takie dzieło sztuki.