Przejdź do głównej zawartości

Prostytucja wśród modelek

Grupa "Tag the sponsor" odkryła, że wiele polskich "top" modelek prostytuuje się z bogatymi szejkami. Cóż, prostytucja z reguły nie czyni nikomu krzywdy. Jeśli kobieta tak chce zarabiać, mężczyzna nie jest z nikim związany, a od kobiety jej zarobku nie pobiera jej "opiekun". Wszystko jasne. Stręczycielstwo więc czyni krzywdę. Co więc negatywnego w tym, że polskie modelki oddają się za pieniądze? Żadna to nowość, to tajemnicą wielką nie było, że właściwie w modelingu dla wielu to źródło utrzymania. Nie żadne sesje. Zdjęcia tylko po to, aby zyskać więcej płacących klientów. Prostytucja. Ale to nie o to chodzi. Rzecz w tym, że Tag the sponsor podali przyczyny, dlaczego to zamieścili. Otóż wg nich modelki udają kogoś innego, mamią młode dziewczyny jaki to modeling jest fajny, wywyższają się. Tymczasem są po prostu prostytutkami. I to jakimi. Jestem otwarty w seksie, ale nie wyobrażam sobie jakoś wypróżniać na piersi kobiety, czy ona na mnie. Jak to ktoś napisał "można im narobić na twarz za takie pieniądze". To upodlenie, upokorzenie. Właściwie, nadal nikomu nie dzieje się krzywda. One chętne, oni chętni zapłacić. Ale jest jakiś zgrzyt. Ta zasłona, to stawianie się w roli "księżniczek" które żyją dobrze dzięki swojej urodzie... No, może dzięki urodzie, ale... uroda ta prowadzi do... brutalnie mówiąc, otworów w ich ciele. 

Kto chce, niech sam sobie spojrzy 


U niektórych tych "modelek" widać brak myślenia za tymi oczami i "dziubkami" (jak ja nie lubię jak jakaś wydyma usta, zamiast się po prostu uśmiechnąć). Niektóre jednak wyglądają na mądrzejsze. No i co? No i nic.
Jedna z nich zrobiła "karierę" w internecie, gdy udawała w TVN, że grała na gitarze. Niektórzy podali ich nazwiska, ale nie wiem czy to przytaczać. Większość tych kobiet usunęła szybko swoje profile na facebook i instagram (ponoć instagram to właśnie często temu służy). Wstydzą się? Czego? Skoro nic złego nie robią, nikogo nie krzywdzą, to dlaczego się wstydzą? Tego iż oddają się za pieniądze? Czy tego, że aż w takiej formie? Na 10 kobiet zapytanych, wszystkie zgodziły się nie tylko na orgie, ale i na wszystkie fetysze, łącznie z oddawaniem kału. Żaden problem dla nich. No dobrze. Tylko czemu się wstydzić? Niech rodzice następnych pokoleń dziewcząt i inne dziewczęta wiedzą, co może się w tym zawierać. Tylko tyle.  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dorota Kwiatkowska-Rae

Obejrzałem film "Thais". Film o pokusach, chrześcijaństwie, ascezie, filozofii, pogaństwie i rozpuście. Po raz pierwszy zetknąłem się tam z aktorką, która - poza aktorstwem - tak hojnie prezentowała swoje wdzięki. Okazało się, że to Dorota Kwiatkowska-Rae i dawno temu wyjechała z Polski. Piękna, faktycznie. Chyba obok Marii Probosz, najwspanialsza dama aktu w polskim kinie. Obejrzałem jeszcze dwa filmy z jej udziałem: "Akwarele" oraz "Widziadło". "Thais", mimo ciekawej problematyki i wspaniałych aktorów, jednak nie ujął mnie mocniej. Motyw miłości i jej odmian (od apage po erotyczną) jest tak pulsujący, a nie został dobrze wykorzystany. Pokusa i zwycięstwo Natury nad myślą i ascezą mnicha oraz z kolei zwycięstwo wiary nad seksualnością Thais to motyw, który powinien odżyć w naprawdę dobrej produkcji. Książki - na motywach której powstał film - nie będziemy recenzować. Mógłbym równie dobrze pisać o całej filozofii czy pismach św.

Piękno

To chyba jedne z najpiękniejszych zdjęć, jakie widziałem. To prawdopodobnie Ukrainka. Wspaniałe zdjęcia, delikatne, z uczuciem i ciepłem. Wyjątkowej urody kobieta. Nawet moja baba nie była zazdrosna to takie dzieło sztuki.