Przejdź do głównej zawartości

Kobieta

Kobieta chce dać coś od siebie. Chce dać siebie. I bardzo się złości, jeśli mężczyzna tego nie przyjmuje. Nie chce być odtrącona, chce być kochana. Każda kobieta łaknie miłości. Przypominam sobie, jak przez zaszłości emocjonalne niestety odrzucałem takie gesty, podarunki. Czyjeś starania, ciało, podarunek, starannie wypieczone ciasto, czas, słowo. No, niestety. Choć pozbyłem się tego i teraz jest zupełnie inaczej, wtedy to co było we mnie, odrzucało te biedne kobiety. Kochające przecież do czasu. Do czasu. Miłość zanikała w nich.
Niektóre z nich także miały braki emocjonalne i ciężko mi także z tym było. Powodowały, że kobiety te były chwilami okrutne. Choć jak w moim przypadku, nie taki był cel, choć podświadomie właśnie dążenie do rozstania. Także mnie odrzucały w chwilach, gdy potrzebowałem bliskości mocniej. One wołały "Tato!" w pogoni za tym, aby mężczyzna bezkompromisowo, bez jakichkolwiek warunków, pod każdym względem, kochał i przytulał. Jako mężczyzna oczywiście tak je kochałem. Aczkolwiek mówiłem i denerwowało mnie to, co mi się nie podobało, czy co mnie krzywdziło. Ojciec inaczej podchodzi, z większą dozą pełnej akceptacji. To zawsze jego córeczka. Ojcem nie potrafiłem być dla kobiety. A jak każda kobieta, zawsze szukała cienia ojca w partnerze.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dorota Kwiatkowska-Rae

Obejrzałem film "Thais". Film o pokusach, chrześcijaństwie, ascezie, filozofii, pogaństwie i rozpuście. Po raz pierwszy zetknąłem się tam z aktorką, która - poza aktorstwem - tak hojnie prezentowała swoje wdzięki. Okazało się, że to Dorota Kwiatkowska-Rae i dawno temu wyjechała z Polski. Piękna, faktycznie. Chyba obok Marii Probosz, najwspanialsza dama aktu w polskim kinie. Obejrzałem jeszcze dwa filmy z jej udziałem: "Akwarele" oraz "Widziadło". "Thais", mimo ciekawej problematyki i wspaniałych aktorów, jednak nie ujął mnie mocniej. Motyw miłości i jej odmian (od apage po erotyczną) jest tak pulsujący, a nie został dobrze wykorzystany. Pokusa i zwycięstwo Natury nad myślą i ascezą mnicha oraz z kolei zwycięstwo wiary nad seksualnością Thais to motyw, który powinien odżyć w naprawdę dobrej produkcji. Książki - na motywach której powstał film - nie będziemy recenzować. Mógłbym równie dobrze pisać o całej filozofii czy pismach św.

Piękno

To chyba jedne z najpiękniejszych zdjęć, jakie widziałem. To prawdopodobnie Ukrainka. Wspaniałe zdjęcia, delikatne, z uczuciem i ciepłem. Wyjątkowej urody kobieta. Nawet moja baba nie była zazdrosna to takie dzieło sztuki.