Przejdź do głównej zawartości

WSI, FOZZ, Komorowski...

Rzadko tu o polityce. Ale się wypowiem, bo czas jest odpowiedni i później może być za późno. Sam wielu rzeczy wcześniej nie wiedziałem. Ale wystarczy przeczytać kilka rzeczy. Dlatego pokażę tu coś, co dla każdego człowieka łączącego fakty powinno być przestrogą przed głosowaniem na obecnie urzędującego prezydenta. Prawda jest taka, że... kolegę morderców. Jak to powiedział ktoś wczoraj, głosowałbym na żelazko, aby nie na Bronisława. Na kogokolwiek. Nawet na kogoś, kto mi zrobił największą krzywdę osobistą w życiu. Ale nie na marionetkę i kumpla morderców i grabieżców.

***

Przed śmiercią zapisał w notatniku: "Dalsza praca to ogromne i śmiertelne niebezpieczeństwo. Szans na sukces nie widzę żadnych"

Morderstwa. Zlecenia zabójstw. Znasz historię największej kradzieży w dziejach III RP? Wychylił się ktoś, był świadkiem - zginął. Mordercy są pośród nas. I niestety, stoją za Bronisławem K. To nie mit, to nie bajka. Przeczytaj jak zmarł człowiek, który wykrył kradzież, a potem jego przełożony, kierowca, policjanci którzy pierwsi przybyli na miejsce tragedii.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Falzmann

Słyszałeś/aś o Fundusz Obsługi Zadłużenia Zagranicznego? To największa grabież w III RP. Na gigantyczną skalę defraudacja zasobów finansowych Polski. Kradzież. Ogromne pieniądze. Za które wielu uznało, że warto zabić. I zabiło. Wiesz kto to był Michał Falzmann? Może już tak, jeśli przeczytałeś artykuł o nim.
Jest też o nim dokument "Oszołom".

Ci mordercy zrobią wiele, aby Komorowski był nadal u władzy. To WSI, bezwzględni ludzie - nie jacyś wujkowie. Tam nastąpiła największa grabież. Dla takich pieniędzy - zrobią wszystko. Weź to pod uwagę przy wyborach. Przeczytaj, obejrzyj...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dorota Kwiatkowska-Rae

Obejrzałem film "Thais". Film o pokusach, chrześcijaństwie, ascezie, filozofii, pogaństwie i rozpuście. Po raz pierwszy zetknąłem się tam z aktorką, która - poza aktorstwem - tak hojnie prezentowała swoje wdzięki. Okazało się, że to Dorota Kwiatkowska-Rae i dawno temu wyjechała z Polski. Piękna, faktycznie. Chyba obok Marii Probosz, najwspanialsza dama aktu w polskim kinie. Obejrzałem jeszcze dwa filmy z jej udziałem: "Akwarele" oraz "Widziadło". "Thais", mimo ciekawej problematyki i wspaniałych aktorów, jednak nie ujął mnie mocniej. Motyw miłości i jej odmian (od apage po erotyczną) jest tak pulsujący, a nie został dobrze wykorzystany. Pokusa i zwycięstwo Natury nad myślą i ascezą mnicha oraz z kolei zwycięstwo wiary nad seksualnością Thais to motyw, który powinien odżyć w naprawdę dobrej produkcji. Książki - na motywach której powstał film - nie będziemy recenzować. Mógłbym równie dobrze pisać o całej filozofii czy pismach św.

Piękno

To chyba jedne z najpiękniejszych zdjęć, jakie widziałem. To prawdopodobnie Ukrainka. Wspaniałe zdjęcia, delikatne, z uczuciem i ciepłem. Wyjątkowej urody kobieta. Nawet moja baba nie była zazdrosna to takie dzieło sztuki.