Przejdź do głównej zawartości

GPS

Wiecie, że doręczyciele In Postu są śledzeni nadajnikami GPS? Sprawdzane jest, czy byli pod określonym adresem, aby zostawić awizo. No i minęły czasy, gdy listonosz odwiedzał kobiety w celach damsko-męskich (a listonosz puka zawsze dwa razy). Teraz są na smyczy GPS. Nie tylko doręczyciele. Są przecież opaski na rękę dla dzieci. Rodzice kupują je i zakładają dzieciom. Wiedzą, gdzie dziecko przebywa, w jakim czasie, etc. "Co za permanentna inwigilacja!" (Seksmisja). Nadajniki GPS zakłada się w firmach w samochodach służbowych. Jeszcze brakuje, aby żony mężom potajemnie zakładały nadajniki w samochodzie, czy podpinały gdzieś w walizce. I na odwrót. Badając wędrówki osiedlowe kotów domowych, zakładano GPS kotom. My wszyscy, którzy mamy konto na Google, korzystamy z nawigacji, też jesteśmy "śledzeni". Nie wspominam o sygnale telefonii komórkowej. Ale korzystając z map czy nawigacji z innego urządzenia, automatycznie mi podpowiada adresy, które odwiedzałem w przeszłości. Na podstawie przypisania do konta. Jeśli komuś się to nie podoba, niech pozbędzie się telefonu komórkowego. Jeśli ktoś jednak nie łamie prawa i nie odbywa potajemnych spotkań, nie ma to żadnego znaczenia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dorota Kwiatkowska-Rae

Obejrzałem film "Thais". Film o pokusach, chrześcijaństwie, ascezie, filozofii, pogaństwie i rozpuście. Po raz pierwszy zetknąłem się tam z aktorką, która - poza aktorstwem - tak hojnie prezentowała swoje wdzięki. Okazało się, że to Dorota Kwiatkowska-Rae i dawno temu wyjechała z Polski. Piękna, faktycznie. Chyba obok Marii Probosz, najwspanialsza dama aktu w polskim kinie. Obejrzałem jeszcze dwa filmy z jej udziałem: "Akwarele" oraz "Widziadło". "Thais", mimo ciekawej problematyki i wspaniałych aktorów, jednak nie ujął mnie mocniej. Motyw miłości i jej odmian (od apage po erotyczną) jest tak pulsujący, a nie został dobrze wykorzystany. Pokusa i zwycięstwo Natury nad myślą i ascezą mnicha oraz z kolei zwycięstwo wiary nad seksualnością Thais to motyw, który powinien odżyć w naprawdę dobrej produkcji. Książki - na motywach której powstał film - nie będziemy recenzować. Mógłbym równie dobrze pisać o całej filozofii czy pismach św.

Piękno

To chyba jedne z najpiękniejszych zdjęć, jakie widziałem. To prawdopodobnie Ukrainka. Wspaniałe zdjęcia, delikatne, z uczuciem i ciepłem. Wyjątkowej urody kobieta. Nawet moja baba nie była zazdrosna to takie dzieło sztuki.