Przejdź do głównej zawartości

Bergen

O 23:00 nadal jasno w Bergen, jak w dzień.



Zrobiłem to zdjęcie, ponieważ mijająca mnie kobieta miała około 55 lat, patrząc po twarzy. Zadbana, ale makijażem nie da się do końca ukryć wieku. Figura i nogi jednak jak u nastolatki. 
 Chevrolet


Takie ciastka kupiłem przed wyjazdem. Dopiero potem zobaczyłem, że jest tam napis "Bergen" ;-)


Urocze są te małe domki.



Piękno kamienic, przypominające Włochy lub angielskie Leamington Spa.


Zamszowy dres! :-) 


Otulone moliną drzewa. 


Stacje do ładowania elektryków. 


Stary, dobry Ford. 


Też tak potrafię. 


Graffiti. 



Piękna architektura. 



Łysek z pokładu Idy? 


Instalacje na ulicach. 


Nawet nie wiem co za marka. 


Kot polował na ptaka. 


Kościół


Lampy uliczne


Napis dla pasażerów lotniska


Ludowy strój


Ktoś zgubił majtki


Mińsk w Norwegii!


A to już coś nowszego niż Mińsk


Nabrzeża


Dużo tatusiów z wózkami


Parada LGBT


Na miejskich autobusach flagi LGBT

I chyba jakaś kontrparada? Tradycyjna. Tutaj lider każe zjeżdżać jednemu kolesiowi.


Napisy po polsku


Wstyd za głąbów z Polski...


W porcie. 


Obrazek pieszej. 


Jakaś dziewczyna płakała. Pewnie ją zostawił.


Facet łowił ryby w porcie. Ot, dopiero co wyłowiona. 


Na nabrzeżu. 





W zatoce.


Różnorodność życia (już nieżyjąca) z mórz i oceanów. 


Budka.


Ciasne, urokliwe uliczki i domy. 





Uniwersytet w Bergen




Park miejski


Widok z góry


Zatoka




Na śmietnikach są kłódki. Aby nie podrzucać śmieci? 


W wielu domach pali się światło permanentnie. Nie oszczędzają energii. 




Taki elektryk


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dorota Kwiatkowska-Rae

Obejrzałem film "Thais". Film o pokusach, chrześcijaństwie, ascezie, filozofii, pogaństwie i rozpuście. Po raz pierwszy zetknąłem się tam z aktorką, która - poza aktorstwem - tak hojnie prezentowała swoje wdzięki. Okazało się, że to Dorota Kwiatkowska-Rae i dawno temu wyjechała z Polski. Piękna, faktycznie. Chyba obok Marii Probosz, najwspanialsza dama aktu w polskim kinie. Obejrzałem jeszcze dwa filmy z jej udziałem: "Akwarele" oraz "Widziadło". "Thais", mimo ciekawej problematyki i wspaniałych aktorów, jednak nie ujął mnie mocniej. Motyw miłości i jej odmian (od apage po erotyczną) jest tak pulsujący, a nie został dobrze wykorzystany. Pokusa i zwycięstwo Natury nad myślą i ascezą mnicha oraz z kolei zwycięstwo wiary nad seksualnością Thais to motyw, który powinien odżyć w naprawdę dobrej produkcji. Książki - na motywach której powstał film - nie będziemy recenzować. Mógłbym równie dobrze pisać o całej filozofii czy pismach św.

Piękno

To chyba jedne z najpiękniejszych zdjęć, jakie widziałem. To prawdopodobnie Ukrainka. Wspaniałe zdjęcia, delikatne, z uczuciem i ciepłem. Wyjątkowej urody kobieta. Nawet moja baba nie była zazdrosna to takie dzieło sztuki.